Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Universidad Panamericana
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • Researchers
  • Statistics
  • Feedback
  • English
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  1. Home
  2. Browse by Department

Browsing by Department "Escuela de Pedagogía - CampGDL"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Some of the metrics are blocked by your 
    consent settings
    Publication
    Pedagogía de la actitud : fruto de la experiencia docente
    (2007)
    MARIA ISABEL GUTIERREZ NIEBLA;356526
    Este escrito plantea la necesidad y responsabilidad que asume el docente de generar actitudes positivas, de acogimiento y de inclusión, en los momentos de cambio en el desarrollo humano y en el ingreso de los alumnos a nuevos niveles de escolaridad inicio del preescolar, del nivel básico: primaria y secundaria, y del nivel superior. Este proceso considera al conocimiento de la persona humana como asidero, entablando la vinculación con la didáctica como medio idóneo para promover virtudes expresadas en disposiciones. Todo lo anterior con base en la experiencia docente vivida a lo largo de los años de formación.
      8  166
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Some of the metrics are blocked by your 
    consent settings
    Publication
    Pedagogía de la actitud, fruto de la experiencia docente
    (Universidad Panamericana, Escuela de Pedagogía, 2017-12-11)
    Zubillaga Ruenes, Itziar
    ;
    MARIA ISABEL GUTIERREZ NIEBLA;356526
    ;
    Universidad Panamericana. Campus Ciudad de México. Escuela de Pedagogía
    This document establishes the necessity as well as the responsibility of teaching to develop positive attitudes in order to receive and to include change moments related to the human development and the entrance to new student school levels —starting with preschool, basic level: elementary and secondary, and university—, considering human knowledge, as the handle and establishing the relationship with didactics as the state of the art to promote virtues that could be expressed in arrangements. All these statements are based on teaching experience during personal development
      41  332

Copyright 2024 Universidad Panamericana
Términos y condiciones | Política de privacidad | Reglamento General

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by - Hosting & support SCImago Lab

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback