Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Universidad Panamericana
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • Researchers
  • Statistics
  • Feedback
  • English
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  1. Home
  2. CRIS
  3. Journals
  4. Revista Hospitalidad ESDAI
  5. Núm. 30, julio-diciembre (2016)
  6. La importancia de la recomendación de boca en boca para el posicionamiento de las instituciones educativas: Caso Escuela de Administración de Instituciones (ESDAI), Universidad Panamericana
 
  • Details
Options

La importancia de la recomendación de boca en boca para el posicionamiento de las instituciones educativas: Caso Escuela de Administración de Instituciones (ESDAI), Universidad Panamericana

Publisher
Hospitalidad ESDAI
Date Issued
2016
Author(s)
Becerril Isidro, Javier
URL
https://scripta.up.edu.mx/handle/123456789/6735
Abstract
Nowadays, we live in a globalized world in which in a matter of seconds we can find out the latest news happening. At speed the information can travel, a company may be benefited or injured by what people in the outside world may say about it. The fact that a brand or company may be unknown, or worse, that a distorted picture may be created in the minds of consumers, can lead to the creation of a poor corporate image. The “word of mouth” technique is an important promotion and positioning tool that was analyzed in this research work, demonstrating the impact that can have a higher institution on positioning, from the perception of its members as well as the community which forms part of it, yielding very diverse results, which are discussed in this article.
Subjects

Imagen corporativa

Publicidad de boca en...

Universidad Panameric...

Escuela Superior de A...

ESDAI

Administración

Hospitalidad

Industria de la hospi...

Mercadotecnia

Posicionamiento

Promoción

Publicidad

Publicidad - Técnica ...

File(s)
30_4 La importancia de la recomendación de boca en boca para el posicionamiento de las instituciones educativas Caso Escuela de Administración de Instituciones (ESDAI), Universidad Panamericana.pdf (1018.4 KB)
Versión del editor
License
Acceso Abierto
URL License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
How to cite
Becerril Isidro, J. ., Celis Luvián, A. V., & Patlán Rojas, M. J. . (2016). La importancia de la recomendación de boca en boca para el posicionamiento de las instituciones educativas: caso Escuela de Administración de Instituciones (ESDAI), Universidad Panamericana. HE, (30), 45–76. Recuperado a partir de https://scripta.up.edu.mx/handle/20.500.12552/7032

Copyright 2024 Universidad Panamericana
Términos y condiciones | Política de privacidad | Reglamento General

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by - Hosting & support SCImago Lab

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback